Hur rummet uppfattas är vad som bestämmer huruvida gästen väljer att komma tillbaka, eller inte. Inte receptionen, spa- anläggningen, mötesfaciliteterna, utan rummet.
Läge att öka mysfaktorn på hotellrummet?
Använd dig av Norreforms vackra motiv för att skapa en lagom personlig prägel, utan att behöva byta ut varken er nuvarande profil eller varumärke. Det är enbart en stämningshöjare.
Använd korten som välkomsthälsning. Använd samma motiv för att också skapa affischer till väggarna, prislistan till minibaren, informationspärmen etc.
Vill du sedan utöka det till allmänna delar i hotellet tycker vi att det är bra att tänka multifunktionellt. Hur tycker du det verkar att kunna återanvända korthållaren till nyckelkortet istället för att bara kasta det?
Kontakta Amanda Norre så får du veta mer.
Vi bokar gärna ett möte där vi kommer och besöker er för att höra hur vi kan göra det så bra som möjligt för just er anläggning.